ОСВРТ НА РОДОВАТА ЗАСТАПЕНОСТ ВО ПЕЧАТЕНИТЕ МЕДИУМИ И РЕКЛАМНИТЕ СОДРЖИНИ ВО МАКЕДОНИЈА

Share This Post

Рекламите како и начинот на известување на медиумите се највлијателните фактори во креирањето на јавното мислење но истовремено и најголемата опасност за креирање и зајакнување на стереотипи и предрасуди кон определени категории на граѓани и групи. Овие два медиуми (вестите и рекламите) секојдневно опфаќаат и влијаат на милионска публика без притоа да демонстрираат свест за аудио-визуелно изразување сензитивно кон различни ранливи групи кои постојат во општеството. Случаи на несензитивно прикажување се особено изразени кога се соопштуваат информации во кои се вклучени мажи и жени или пак во рекламите каде што најчесто на еден од половите му се додава и некаква родово посакувана/ очекувана улога која што треба да ја има во општеството, а е поврзана со содржината или производот на рекламата… Download File, MK

 

Ова е анимацијата на податоците од мониторингот на медиумите од родова перспектива со осврт на ТВ рекламите.

 

 

Ова е анимацијата на податоците од мониторингот на медиумите од родова перспектива со осврт на вестите во дневните печатени медиуми.

 

More To Explore

Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.